الأربعاء، 3 سبتمبر 2008

ممكن تحب بنت مسترجله

المشكله دى كانت محيرانى ونفسى اسأل بجد ممكن تحب بنت مسترجله وازاى هتتعامل معاها هتحس ان هى حبيبتك ولا هتحس انها زى اخوك او صاحبك رحت بئى عملت بحث صغير كده وسألت كذا حد ولميت ولاد الجيران برضه وسألتهم وكانت النتيجه كالتاتى :
اول حد ناصر معهد هندسه قالى انا مش ممكن ارتبط او احب بنت بالشكل ده لانى مش هبئى عارف بتعامل مع مين اعاملها معامله راجل لراجل ولا احبها اكيد هيكون صعب.
محمد عثمان بئى كان ليه راى تانى :بيئول ان البنت اللى شخصيتها كده دى هتكون جدعه وتفوت ف الحديد وما يتخافش عليها وانا هكون مبسوط معاها ومطمن عليها.
مصطفى بئى اصغر مرتبط عرفته عنده 14 سنه بس ليه راى مميزبيئول انا احبها مسترجله مع الناس وحاجه تانيه معايا
والله عندك حق يا صاصا المفروض ده اللى يحصل.
اما رشا فقالت انا مبحبش البنات دى علشان عايشين الدور ويفضلوا يكلموا الولاد كده بطريقه انا بعتبرها بجحه لدرجه ان الهزار يمكن يوصل للضرب ده انا مره شفت واحده بتضرب واحد بالبونيه والشلوت والله مش بهزر حاجه تكسف.
شلوووت لا العمليه كبيره اوى وما يتسكتش عليها ايه اللى بيحصل ده لالالا كده مش حلو البنات جرالها ايه يا جدعان عليه العوض ومنه العوض فى بنات مصر شلوت يا حول الله يارب
بصراحه no comment انا هسيبكم انتو اللى تعلقوا.

هناك 4 تعليقات:

غير معرف يقول...

هو ده الى ناقص شلالايت من البنات ده جنان ده ولا ايه بس انا رأى ان البنت مخلوق انثوى رقيق وحنين يعنى دور الرجوله ده ماينفعش معهم بس فى اوقات معينه ممكن تتحول فيه عادى.موضوع مميز مشكوووووووووووووره

غير معرف يقول...

مسترجله بمعني انها تبقي زي الراجل في المواقف اللي تستدعي ده بس مينفعش تبقي كده مع جوزها او حبيبها علشان يحس ان في فرق بينها وبينه وكمان علشان هو يحس برجولته ...
NOODII

غير معرف يقول...

انا الدكتور عبدالله اولا احي هذا المنتدى اللطيف الخفيف العفيف واحي جميع القائمين عليه على مايقدمونه لنا من مواضيع شيقه و مثيره و نبدا الكلام ب
بسم الله الرحمن الرحيم
بنت مسترجله يعني مش بنت ديه راجل على شكل بنت نحن واقصد بنحن معنى (( الرجاله ))بندور على المراه بمعنى كلمة المراه ومعلش سيبوني اشرحلكم يعني ايه مرأه.........
مراه يعني حنان دفئ اهتمام روحها خفيفه و دمغها بميت راجل لما الواحد فينا ياخد رايها في موضوع
ومع احترامي لاميرتنا صاحبة المدونه اريد ارد على تعليق الاخ محمد....
الاخ محمد يعتبر المراه ممكن تكون مسترجله في حالة ان تكون راجل معاه في المواقف اريد ان اطرح سؤال
هي مراتك يامحمد هتتجوزها علشان لما تقع في حوار تبقه راجل فيه بس؟؟؟؟؟؟
وردا على الاخر الاخ مصطفى
يا مصطفى الرجل بيتجوز و يبقه مبسوط لما تبقه اللي معاه ديه محسساه ان هوه راجل ولما هتتجوز واحده راجل مع الناس و معاك يا مصطفى حاجه تانيه يبقه كده عادي عندك لما يبوسوها صحابك قدامك بما انها راجل مع الناس ولا اييه؟؟؟؟؟
وشكرا لكم ياريت التعليق ده يتحت لانه يحتوي على كلام فعلا الشباب مش بتفكر فيه
وشكرا
dr. beedo 1987

ابو حميد يقول...

اولا حلوه قوى المدونه بتاعتك وربنا يوفقك .. بجد افكار جميله جدا ..
بالنسبه بقى لموضوع البنت المسترجلة دى .. عجبنى كلام مصطفى لما قال احبها تكون مسترجله مع الناس وحاجه تانيه معايا .. بتهيالى انا مع الراى ده